Adategyeztetés Telekom telefonszám – elérhetőség, ha frissítened kell az adataidat
Az adategyeztetés Telekom telefonszám akkor lehet fontos számodra, ha a szolgáltató felszólított az adataid frissítésére, vagy magadtól szeretnéd módosítani a nyilvántartott információkat. A Telekom jogszabályi kötelezettség alapján rendszeresen ellenőrzi az előfizetők személyes és szerződéses adatait – különösen feltöltőkártyás ügyfelek esetében.
Mikor van szükség adategyeztetésre?
A Telekom többféle esetben kérhet adategyeztetést:
-
új feltöltőkártyás SIM aktiválásakor,
-
évente egyszer kötelező hatósági adategyeztetés során,
-
adatmódosításkor (pl. névváltozás, címváltozás),
-
szolgáltatás hosszabbításakor vagy új előfizetés igénylésekor.
Ha nem történik meg időben az egyeztetés, a szolgáltatás szüneteltetésre vagy megszüntetésre kerülhet.
Telekom telefonszám adategyeztetéshez
Ügyfélszolgálati telefonszám
Telefonszám: 1414
Ez a Telekom hivatalos ügyfélszolgálati száma, ahol mobilról és vezetékes telefonról egyaránt ingyenesen elérhető. A menürendszeren belül választható az adategyeztetéssel kapcsolatos menüpont, ahol:
-
információt kérhetsz a határidőkről,
-
megkérdezheted, szükséges-e adataid frissítése,
-
kapcsolatba léphetsz ügyintézővel, ha segítségre van szükséged.
Egyéb elérhetőségek
A Telekom lehetőséget biztosít online adategyeztetésre is a saját ügyfélfiókon keresztül, valamint személyesen is intézhető bármely Telekom üzletben. Az adategyeztetéshez szükséged lehet érvényes személyi igazolványra, lakcímkártyára és – ha céges előfizetésről van szó – cégpapírokra is.
Adategyeztetés telekom vélemények
Mondd el, hogy -n találtad!
Mondd el, hogy -n találtad!
Mondd el, hogy -n találtad!

