ÉMÁSZ telefonszám – elérhetőség áramszünet, hibabejelentés és ügyintézés esetén
Az ÉMÁSZ telefonszám sok ügyfél számára fontos, ha áramszünetet szeretne bejelenteni, műszaki problémát észlel, vagy ügyintézéssel kapcsolatos kérdése van. Az ÉMÁSZ (Észak-magyarországi Áramszolgáltató Zrt.) jelenleg az E.ON Áramszolgáltató részeként működik, így minden ügyfélszolgálati és hibabejelentési hívás az E.ON rendszerén keresztül történik.
Milyen ügyekben érdemes telefonon keresni az ÉMÁSZ-t?
A telefonszám használata akkor javasolt, ha:
-
áramkimaradást vagy villamoshálózati hibát észlelsz,
-
mérőállást szeretnél diktálni,
-
számlázással vagy kötbérrel kapcsolatos kérdésed van,
-
csatlakozási igényt vagy műszaki ügyet szeretnél intézni.
A telefonos ügyintézés gyors és kényelmes módja az információszerzésnek vagy bejelentésnek.
ÉMÁSZ – E.ON ügyfélszolgálati telefonszámok
Hibabejelentés, áramszünet esetén
Telefonszám: +36 80 210 310
Ez a hibabejelentő szám 0–24 órában hívható, díjmentesen. Áramszünetet, vezetékszakadást vagy más veszélyhelyzetet is ezen keresztül lehet jelezni.
Általános ügyfélszolgálati szám
Telefonszám: +36 42 511 200
Ez az E.ON ügyfélszolgálatának közvetlen elérhetősége, amely az ÉMÁSZ területén élő ügyfelek számára is használható.
Ügyfélfogadás: hétfőtől péntekig 8:00–16:00 között
Telefonon lehet időpontot egyeztetni személyes ügyintézéshez, vagy segítséget kérni online ügyintézéshez is.
Online alternatívák
Az E.ON weboldalán lehetőség van:
-
online ügyfélszolgálati chat indítására,
-
hibabejelentésre térképes felületen,
-
mérőállás beküldésére,
-
e-számla beállítására és letöltésére.
ÉMÁSZ vélemények
Mondd el, hogy -n találtad!
Mondd el, hogy -n találtad!
Mondd el, hogy -n találtad!

