ÉMÁSZ telefonszám – elérhetőség áramszünet, hibabejelentés és ügyintézés esetén

Az ÉMÁSZ telefonszám sok ügyfél számára fontos, ha áramszünetet szeretne bejelenteni, műszaki problémát észlel, vagy ügyintézéssel kapcsolatos kérdése van. Az ÉMÁSZ (Észak-magyarországi Áramszolgáltató Zrt.) jelenleg az E.ON Áramszolgáltató részeként működik, így minden ügyfélszolgálati és hibabejelentési hívás az E.ON rendszerén keresztül történik.



Milyen ügyekben érdemes telefonon keresni az ÉMÁSZ-t?

A telefonszám használata akkor javasolt, ha:

  • áramkimaradást vagy villamoshálózati hibát észlelsz,

  • mérőállást szeretnél diktálni,

  • számlázással vagy kötbérrel kapcsolatos kérdésed van,

  • csatlakozási igényt vagy műszaki ügyet szeretnél intézni.





A telefonos ügyintézés gyors és kényelmes módja az információszerzésnek vagy bejelentésnek.

ÉMÁSZ – E.ON ügyfélszolgálati telefonszámok

Hibabejelentés, áramszünet esetén

Telefonszám: +36 80 210 310
Ez a hibabejelentő szám 0–24 órában hívható, díjmentesen. Áramszünetet, vezetékszakadást vagy más veszélyhelyzetet is ezen keresztül lehet jelezni.

Általános ügyfélszolgálati szám

Telefonszám: +36 42 511 200
Ez az E.ON ügyfélszolgálatának közvetlen elérhetősége, amely az ÉMÁSZ területén élő ügyfelek számára is használható.
Ügyfélfogadás: hétfőtől péntekig 8:00–16:00 között

Telefonon lehet időpontot egyeztetni személyes ügyintézéshez, vagy segítséget kérni online ügyintézéshez is.

Online alternatívák

Az E.ON weboldalán lehetőség van:

  • online ügyfélszolgálati chat indítására,

  • hibabejelentésre térképes felületen,

  • mérőállás beküldésére,

  • e-számla beállítására és letöltésére.

ÉMÁSZ vélemények

★★★★★
.
ÉMÁSZ
Telefonon.hu © 2025
Kezdőlap Bank Szállítmányozás Energetikaúj Vásárlás Telekommunikáció Internet Egyéb