Foxpost ügyfélszolgálat – elérhetőségek, hibabejelentés és panaszkezelés egy helyen



A Foxpost egyre népszerűbb csomagküldő szolgáltatás Magyarországon, köszönhetően az egyszerű használatnak és az országos csomagautomata-hálózatnak. Előfordulhat azonban, hogy probléma merül fel egy csomaggal, és ilyenkor fontos, hogy a Foxpost ügyfélszolgálat gyorsan és hatékonyan elérhető legyen. Ebben a cikkben bemutatjuk a legfontosabb elérhetőségeket és teendőket reklamáció vagy hibabejelentés esetén.



Foxpost ügyfélszolgálat telefonszám – hova fordulhatsz?

A Foxpost ügyfélszolgálat telefonszám az alábbi:

  • Telefonszám: +36 1 999 0369

  • Ügyfélszolgálat nyitvatartás: hétfőtől péntekig 08:00–20:00, szombaton 08:00–14:00

Ezen a számon az ügyintézők segítenek általános kérdésekben, hibabejelentésben, csomagkövetésben vagy a szállítással kapcsolatos problémák esetén.



Foxpost ügyfélszolgálat email – írásos ügyintézés

Ha inkább írásban szeretnéd felvenni a kapcsolatot, a Foxpost ügyfélszolgálat email címe a következő:

Ide küldheted a panaszbejelentéseket, hibajelzéseket, csomaggal kapcsolatos kérdéseket vagy Foxpost kárigény dokumentumokat. A levélben mindig tüntesd fel a csomagazonosítót, a pontos problémát, és – ha van – képeket is csatolhatsz.

Foxpost hibabejelentés – mi a teendő?

Ha az automata hibásan működik, a csomagot nem tudod átvenni vagy feladni, azonnal szükséges a Foxpost hibabejelentés:

  1. Jelentsd be telefonon vagy e-mailben.

  2. Írd le pontosan, melyik automatáról van szó (cím, azonosító).

  3. Fotózd le a hibaüzenetet, ha lehetséges.

A bejelentést követően a Foxpost technikai csapata a lehető leghamarabb elhárítja a hibát, és szükség esetén újraindítják a csomag kiszállítását.

Foxpost panaszbejelentés és reklamáció – hogyan zajlik?

Ha a csomag megsérült, elveszett, vagy késve érkezett, lehetőség van hivatalos Foxpost panaszbejelentés és Foxpost reklamáció benyújtására. Ennek menete:

  1. Írásban jelezd az ügyfélszolgálat felé (e-mail ajánlott).

  2. Tüntesd fel a panasz okát, a csomagazonosítót és a kapcsolattartási adataidat.

  3. Ha kártérítést kérsz, töltsd ki a Foxpost kárigény formanyomtatványt, és csatold a számlát vagy bizonylatot.

A panaszokat a Foxpost jellemzően 15 napon belül elbírálja.

Foxpost vélemények

★★★★★
F.
Foxpost
Telefonon.hu © 2025
Kezdőlap Bank Szállítmányozás Energetikaúj Vásárlás Telekommunikáció Internet Egyéb