Foxpost ügyfélszolgálat – elérhetőségek, hibabejelentés és panaszkezelés egy helyen
A Foxpost egyre népszerűbb csomagküldő szolgáltatás Magyarországon, köszönhetően az egyszerű használatnak és az országos csomagautomata-hálózatnak. Előfordulhat azonban, hogy probléma merül fel egy csomaggal, és ilyenkor fontos, hogy a Foxpost ügyfélszolgálat gyorsan és hatékonyan elérhető legyen. Ebben a cikkben bemutatjuk a legfontosabb elérhetőségeket és teendőket reklamáció vagy hibabejelentés esetén.
Foxpost ügyfélszolgálat telefonszám – hova fordulhatsz?
A Foxpost ügyfélszolgálat telefonszám az alábbi:
-
Telefonszám: +36 1 999 0369
-
Ügyfélszolgálat nyitvatartás: hétfőtől péntekig 08:00–20:00, szombaton 08:00–14:00
Ezen a számon az ügyintézők segítenek általános kérdésekben, hibabejelentésben, csomagkövetésben vagy a szállítással kapcsolatos problémák esetén.
Foxpost ügyfélszolgálat email – írásos ügyintézés
Ha inkább írásban szeretnéd felvenni a kapcsolatot, a Foxpost ügyfélszolgálat email címe a következő:
-
E-mail: ugyfelszolgalat@foxpost.hu
Ide küldheted a panaszbejelentéseket, hibajelzéseket, csomaggal kapcsolatos kérdéseket vagy Foxpost kárigény dokumentumokat. A levélben mindig tüntesd fel a csomagazonosítót, a pontos problémát, és – ha van – képeket is csatolhatsz.
Foxpost hibabejelentés – mi a teendő?
Ha az automata hibásan működik, a csomagot nem tudod átvenni vagy feladni, azonnal szükséges a Foxpost hibabejelentés:
-
Jelentsd be telefonon vagy e-mailben.
-
Írd le pontosan, melyik automatáról van szó (cím, azonosító).
-
Fotózd le a hibaüzenetet, ha lehetséges.
A bejelentést követően a Foxpost technikai csapata a lehető leghamarabb elhárítja a hibát, és szükség esetén újraindítják a csomag kiszállítását.
Foxpost panaszbejelentés és reklamáció – hogyan zajlik?
Ha a csomag megsérült, elveszett, vagy késve érkezett, lehetőség van hivatalos Foxpost panaszbejelentés és Foxpost reklamáció benyújtására. Ennek menete:
-
Írásban jelezd az ügyfélszolgálat felé (e-mail ajánlott).
-
Tüntesd fel a panasz okát, a csomagazonosítót és a kapcsolattartási adataidat.
-
Ha kártérítést kérsz, töltsd ki a Foxpost kárigény formanyomtatványt, és csatold a számlát vagy bizonylatot.
A panaszokat a Foxpost jellemzően 15 napon belül elbírálja.
Foxpost vélemények
Mondd el, hogy -n találtad!
Mondd el, hogy -n találtad!
Mondd el, hogy -n találtad!

