Provident telefonszám – elérhetőségek, ügyintézés, tartozáskezelés
A Provident az egyik legismertebb személyi kölcsönt kínáló pénzügyi szolgáltató Magyarországon. Legyen szó új kölcsön igényléséről, tartozás lekérdezéséről, vagy behajtási ügyekről, sokan keresik a Provident telefonszámát, különösen regionális vagy speciális ügyekben, mint például Budapest vagy Nyíregyháza körzetében.
Ebben a cikkben bemutatjuk, melyik Provident telefonszám mikor használható, és milyen csatornákon lehet gyorsan, akár ingyenesen elérni az ügyfélszolgálatot.
Provident telefonszám – központi elérhetőség
A központi ügyfélszolgálat a legtöbb általános kérdésben segítséget nyújt:
-
Központi telefonszám: ? (06 80) 20 60 60
-
Nyitvatartási idő: Hétfőtől péntekig: 8:00 – 20:00, Szombaton: 8:00 – 12:00
Ez a Provident telefonszám ingyenes, bármely magyarországi vezetékes vagy mobilhálózatból hívható.
Ha tehát a kérdésed az, hogy „Provident telefonszám most nyitva van-e?”, akkor a fenti időpontokon belül biztosan elérhető az ügyfélszolgálat.
Provident telefonszám Budapest és vidéki elérhetőségek
A Provident nem rendelkezik minden városban külön telefonszámmal, de a központi számról irányítják a hívásokat a megfelelő területi képviselőhöz, például:
-
Provident telefonszám Budapest esetén is a központi számot érdemes hívni: (06 80) 20 60 60
-
Provident telefonszám Nyíregyháza esetén szintén ez a hivatalos csatorna, de a hívás során a rendszer helyi képviselőhöz kapcsolhat
A regionális ügyintézők elérhetőségeit telefonon vagy az online ügyfélkapun keresztül is megadhatják.
Provident hu ügyfélportál telefonszám
Ha bejelentkezési problémád van a Provident.hu ügyfélportálon, vagy technikai segítségre van szükséged, szintén a központi szám hívható:
-
Ügyfélportál problémákhoz is: ? (06 80) 20 60 60
A telefonos ügyfélszolgálaton keresztül tudnak segíteni a belépéssel, jelszó-visszaállítással vagy felhasználói fiók aktiválásával kapcsolatban is.
Provident tartozás lekérdezése és rendezése
Ha szeretnéd megtudni, pontosan mennyi a fennálló hiteled, a Provident tartozás lekérdezése és a Provident tartozás rendezése is intézhető telefonon, vagy az ügyfélportálon keresztül.
Tartozás lekérdezéséhez szükséged lehet:
-
a szerződésszámodra,
-
személyes adatokra (név, születési dátum),
-
és a hitelfelvevő azonosítóira.
A tartozás rendezése történhet banki átutalással, csekkes fizetéssel vagy online bankkártyás fizetéssel a portálon.
Provident behajtási osztály telefonszáma
Ha a tartozás már hátralékossá vált, és behajtás alá került, akkor a Provident behajtási osztály telefonszáma nem nyilvános külön, de a központi ügyfélszolgálaton keresztül elérhető:
-
Telefonszám: ? (06 80) 20 60 60
-
Kérd, hogy kapcsoljanak a hátralékkezelési vagy behajtási részleghez
A behajtási folyamat során a Provident jellemzően levelet vagy SMS-t is küld, amely tartalmazza az ügyintéző közvetlen elérhetőségét is.
Provident vélemények
Mondd el, hogy -n találtad!
Mondd el, hogy -n találtad!
Mondd el, hogy -n találtad!

