Sameday futárszolgálat – elérhetőségek és ügyfélszolgálat
1. Mi az a Sameday?
A Sameday (delivery Solutions Zrt.) egy magyarországi futár- és logisztikai szolgáltató, amely országos lefedettséget és innovatív megoldásokat kínál, mint például a házhozszállítás és the Easybox csomagautomaták rendszere.
2. Telefonos ügyfélszolgálat
A Sameday központi ügyfélszolgálati telefonszáma:
+36 1 374 3890Ezen a számon keresztül tehetünk fel kérdéseket, reklamálhatunk vagy kérhetünk segítséget csomagkövetési, kézbesítési és automata-használati problémáknál. A vonal működési ideje:
-
H: 08:00–20:00
-
K–P: 08:00–17:00.
3. Mire használható ez a szám?
-
Csomag állapotával kapcsolatos kérdések – ha nem érkezett meg időben, vagy automata nem működik
-
Easybox automata problémák – hibás kód, nem nyílik, nincs csomag
-
Reklamáció, panasz – késés, hibás szállítás vagy más ügyek megoldása
4. Alternatív elérhetőségek
- info@sameday.hu
Ide küldhetőek a részletes panaszok vagy dokumentumok .
-
Postacím:
Delivery Solutions Zrt.,
1033 Budapest, Szentendrei út 89–95. X. épület. -
Weboldal / app: A hivatalos oldalon csomagkövetési funkció és Easybox automaták térképe is elérhető.
5. Felhasználói tapasztalatok
A Reddit-en többen panaszkodtak arra, hogy a call center hosszú várakozási időszakkal működik, néhányan órákat ültek a vonalban, mire válasz érkezett. Ez nitíves információ lehet, ha ön is gyors szolgáltatásra számít.
6. Tippek a zökkenőmentes ügyintézéshez
-
Legyen kéznél a küldeményazonosító, amikor hívja a telefonos ügyfélszolgálatot
-
Ha Easybox problémája van (például nem nyílik fiók), jelezze ezt már az elején – gyorsabb megoldás érdekében
-
Ha hosszú a várakozási idő, érdemes lehet e-mailben bejelenteni, különösen panasz esetén
Sameday futárszolgálat vélemények
Mondd el, hogy -n találtad!
Mondd el, hogy -n találtad!
Mondd el, hogy -n találtad!

